Την Φαρασιώτικη εκδοχή αυτών των καλάντων που είναι γνωστά και σε άλλα μέρη της Ανατολίας, την κατέγραψε η Δόμνα από τον Φαρασιώτη ερευνητή παπα-Θόδωρο Θεοδωρίδη αρχικά το 1977, στα γυρίσματα της εκπομπής «Μουσικό Οδοιπορικό - Φάρασα Καππαδοκίας». Αργότερα, το 1982, τα ηχογράφησε με τον παπά-Θόδωρο και χορωδία από Φαρασιώτες.
Αυτή την καταγραφή διάλεξε η Κατερίνα Παπαδοπούλου για να τη διδάξει στη χορωδία και επιμελήθηκε τη μουσική του. Σύμφωνα με τον παπα-Θόδωρο, κανοναρχούσε ο ιερέας και ακολουθούσε επαναλαμβάνοντας το ποίμνιο. Στο τέλος, το ποίμνιο έψαλλε το εφύμνιον (Άγιος, άγιος, άγιος υπάρχεις και Κύριος).
Πρόκειται για "ακροστιχίδα", δηλαδή το πρώτο γράμμα κάθε στίχου ακολουθεί τη σειρά της αλφαβήτας, Α, Β, Γ κλπ έως το Ω. Βέβαια, στη δική μας απόδοση έγινε επιλογή ορισμένων από το σύνολο των 24 στίχων.
Παίζουν: Σωκράτης Σινόπουλος (κεμανέ ), Στέφανος Δορμπαράκης (κανονάκι), Κατερίνα Παπαδοπούλου (λαούτο)
Επιμέλεια: Κατερίνα Παπαδοπούλου
Ήχος: Γιώργος Καρυώτης / Studio Sierra
Κάμερες: Πάνος Ηλιόπουλος, Δάφνη Τζαφέρη
Επιμέλεια βίντεο: Δάφνη Τζαφέρη
Η ηχογράφηση έγινε στο ΜΜΑ, στην Αίθουσα Δοκιμών 12, στις 11/12/2019.
Από το κανάλι Youtube: ΚΣΔΜ Δόμνα Σαμίου